Naszym priorytetem jest osiągnięcie i utrzymanie najwyższej jakości usług medycznych oraz bezpieczeństwa pacjentów, gwarantujących najlepsze efekty lecznicze. Działamy zgodnie z wymaganiami prawnymi i regulacyjnymi, w tym ustawy o jakości w opiece zdrowotnej o bezpieczeństwie pacjenta oraz normy PN-EN ISO 9001:2025.
Nadrzędnym celem naszego Szpitala jest:
– zapewnienie ciągłości i dostępności świadczeń zdrowotnych spełniających wymagania pacjentów, przepisów prawa, standardów akredytacyjnych i kontraktów NFZ;
– ciągłe doskonalenie jakości i bezpieczeństwa opieki poprzez analizę wskaźników, rejestr zdarzeń niepożądanych i zarządzanie ryzykiem;
– zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa pacjentów i personelu poprzez stosowanie procedur, środków ochrony i standardów postępowania;
– zwiększenie satysfakcji pacjentów i ich rodzin poprzez empatyczną, skuteczną i bezpieczną opiekę;
-ochrona poufności, integralność i dostępności informacji medycznych i organizacyjnych;
-rozwijanie kompetencji personelu w zakresie jakości, bezpieczeństwa i ochrony informacji;
– rozwój strategiczny Szpitala poprzez wdrażanie nowoczesnych metod medycznych, inwestycje w innowacje i rozszerzanie oferty świadczeń zgodnie z potrzebami pacjentów.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności